Mycket tid över


Brrrr..!! Jag fryser, det är helt fruktansvärt kallt i min lägenhet. :( Nästa gång jag åker till Ullared ska jag fasen köpa thermoleggings! Skitsmart. Såg dem inte igår men Amanda hade köpt dem och de verkade skitmysiga. Perfekt i vinter :) I övrigt har jag på mig min morgonrock och tjockstrumpor. Tur jag har dem. Snart bör jag dessutom ta fram mitt extraelement. Redan innan november! Absurt.

Jag dricker te och har läst lite i den bok vi har i kommunikation. (hade hellre velat träna - jäkla förkyldning!) Men jag somnade, så jag la ut den åt sidan och börjad fundera på mitt tal. Nu har jag ätit mat och ser på lyxfällan. Heja studentlivet! Haha! När man inte mkt läxor har blir det en del tv. Tusan va onödigt det känns.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken söt blogg du har... Jag ska för övrigt skicka beställning på thermoleggings med nästa bil som går... ;)

2010-10-28 @ 19:38:03
URL: http://tankaravamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0