Måndag


Har varit i skolan, men eftersom jag är så snabb så fick jag sluta tidigare ;)

Solen skiner! =) Vi har en fin höst.

Om jag vore frisk hade jag tagit mig till gymmet. Men icke. Snorig som tusan och hostig likaså. Vad ska jag hitta på istället? Slänga skräp, sätta upp en tvättid och lösa korsord innan det är dags att laga mat. Ska också fundera vad sjutton man ska skriva för tal. Om mig. Ska man ta sin egen historia då kanske? Enklast. Den kan jag ju. Jag får helt enkelt fundera lite - kanske får lite tips imorgon när några av mina kamrater ska framföra sitt. Ger sig nog.

Jag insåg att mina vinterskor inte kommer hålla denna vintern. Ack och ve för en student som mig. Hoppas på att finna något passande på ngn outlet eller så. Åker till Ullared med lite tjejer från klassen på onsdag. :) Roligt!

För övrigt är det inte ens två månader kvar till julafton. =) Snart ska man börja tänka på julpyntet och julbaket. Förra året bakade jag lussebullar på egen hand, första ggn. De blev hur goda som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0