Kaffesug!


Jag har en ständigt återkommande halsbränna. Kan bero på övervikt (mindre troligt i mitt fall) och även på kaffe och te. Så jag har slutat, iaf de senaste dagarna. Onsdag-torsdag-fredag har jag klarat mig. Eller nej, te har jag druckit, men jag har inte fått halsbränna och jag har bara druckit det på kvällarna.

Men jag har blivit så trött! Visste inte hur beroende jag var av koppen på morgonen. Har känt mig fruktansvärt oförskämd när jag på föreläsningarna/lektionerna suttit och gäspat och knappt kunnat hålla ögonen öppna. Men jag ska hålla ut och hoppas det ger sig - för halsbrännan är inte o leka med, jag blir så jäkla gnällig och det gör så ont!


I övrigt kommer min lördag bestå av träning (fuskade igår pga huvudvärk och trötthet) och plugg. Fordringsrätt kan jag, nu gäller det bara att bli expert på avtalslagen och köplagen. Tror det kommer ge sig, får bara läsa, läsa, läsa.

En chokladkaffe från 7eleven hade inte suttit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0