Fredag!


Idag är det en rätt lång dag i skolan. Först juridik, sedan data.
Går nog rätt fort ändå. Därefter är det gym som gäller.

Älskade Carro lagade mat till mig igår. Mums.! Idag åker hon till New York - hua va avundsjuk jag är! Men jag har lagt en liten beställning ;) Väntar både I.D och Victoria's Secret när hon återvänder =) Och kanske något från Forever 21? Jag vill också till det stora landet i väst!

I övrigt kommer helgen bestå av plugg.
Någon som vet vad som gäller om hjulaxeln på en lastbil går av tidigare än vad den borde? Visst kan man inte häva köpet? Man måste väl acceptera ett avhjälpande? Men var sjutton finner jag det? Ska jag hänvisa till 27§ Köplagen? Men det kan ju inte täcka 2 sidor.. Haha, där har jag ett problem, sen ska jag ju läsa i tre böcker och känna mig i fas inför tentan. Hej isolering!

I övrigt är det fredag - vilket innebär Idol! Ni vet var ni finner mig ;)

Puss..!!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0