En bra dag


Det gick över förväntan idag och jag fick jobba med underbara kollegor :) Skönt. Men en sådan trötthet jag kände efteråt! Inte har det blivit något pluggande ikväll, men det gör ingenting. Imorgon jobbar jag bara 4,5 timma, så då hinner jag ju :) Börjar nästan bli lite orolig inför tentan.. Men det ska nog ge sig. Det är ändå bara ett prov. Som man kan göra om ifall det skulle gå åt skogen. Men det gör det ju inte, visst?

Ikväll är det Pretty Woman som gäller. Gud va jag älskar den filmen! ♥




 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hittade din blogg via en tolvårings blogg.

Du är tjugotre och han är tolv, och du skriver att han är ful, korkad och att han är bög.

Även fast det var ett litet tag sen tycker jag det var sjukt omoget av dig att skriva så.

2010-10-17 @ 09:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0