Bra upplägg, viss saknad


Fröken halvfabrikat. Jag har gjort det igen. Men jag är helt enkelt totalt förälskad i Keldas tomatsoppor. Bara att hälla i kastrullen o värma på. Mycket bra! Och fantastiskt gott! Annat var det med Viktväktarnas gräsliga soppor jag också testat på. Fy.

Jag har varit på gymmet idag. Körde crosstrainern som uppvärmning, sedan mage och armar och lyckades sedan springa 20 minuter på bandet som avslutning. Det går bättre och bättre. =) Skönt.

Fick dessutom en kick. Jag är visserligen mör i kroppen, men mycket mycket piggare. Så nu har jag tagit tag i tentapluggandet. Ska sitta hela dagen idag och imorgon. (Självklart med små pauser då och då)

Läste att Emmelist testat på Kickboxning. Inte för inte att man blir lite lätt avundsjuk. Ibland saknar jag Taekwon-don mer än annars. Man är helt slut i kroppen efteråt och man har haft jätteroligt. Alla gör samma grejer och man svettas som en gris.

Särskilt fyspassen saknar jag. Däremot tvivlar jag på om jag hade orkat med det där över huvud taget. Haha! Pappas och Tornbergs fyspass var fasen inte o leka med! Funderar ibland på den där magövningen när man ska ligga ner o hålla fötterna ca 15 cm ovanför marken. Pappa brukade testa våra muskler och gå på våra magar så vi fick spänna åt extra mycket. Den var jobbig. Och den andra var inte o leka med den heller. Den där när man ska ligga på rygg och upp med benen och skriva saker i luften. Hua! =)

Nej, nu tillbaka till pluggandet.
Bjuder på en bild från förr

Se-Jong Taekwon-do klubb, Floda

jag är nr 3 från vänster, men det förstod ni nog lillebror längst fram och storebror längst till vänster

många år sen nu

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0