Bäst?


Yey! Fick tillbaka tentan idag. Fick VG! Tjoho (jag hade inte väntat mig sämre heller... Får man säga så? Man kan ju inte få MVG så alltså är jag bäst) Däremot hade jag fel på en grej - och jag kommer för alltid att reta mig på det. Således kommer jag också alltid komma ihåg det. Man lär sig på sådant. Att göra fel. En vara skall alltid hålla sin förväntade livslängd. Kom ihåg detta, skit i vad reklamationstid heter. =) Det kommer jag alltid minnas.

Efter skolan tog jag mig förbi jobbet. Decemberschemat var inte klart, men jag fick höra att mina önskemål vart uppfyllda. =) Tack Micke! Nu blir det uppesittarkväll efter klockan 19, den 23:e. Härligt! Sen kör vi på juldagen, annandagen och 3 dagar till i mellandagarna. Ledig nyår. Tackar och bockar!

Just idag är jag stark ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0