10-10-10


Min lillasyster sov här inatt. I soffan är det således bäddat med lakan, kudde och täcke. Här spenderar jag min söndag! Tillsammans med mina skolböcker. Jag har tidigare idag köpt frukost (olivbröd, som jag kommer snaska på hela dagen - helt gudomligt!)

Sedan följde jag lillasyster till tåget och därefter tog jag 2:an till Valhalla för att simma ett par längder. Fruktansvärt mkt folk, men jag simmade förbi dem alla! =) Och jag var inte nöjd efter 1000 meter som jag brukar, utan mindes att jag klarat 1200. Jag har dock blivit väldigt stark efter mina timmar på gymmet det senaste så idag klarade jag 1500 meter!! Nu jagar jag pappas 2000 meter. Haha, det är roligt att tävla och jag är så galet nöjd med mig själv efteråt =)

Jag ska ha de där benen igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0