Work, work


Jättetrött! Mina ögon är torra och de går minsann i kors nu. Ska nog lägga mig. Blev inget plugg idag. Inte igår heller. Men det som jag kan - det kan jag. Kan vara bra att låta det sjunka in och så kan jag ta repetition imorgon bitti. Börjar inte förrän kl 12. Det är bra.

Har alltså jobbat idag. Det var supermycket att göra. Vem har pengar kvar vid denna tiden på månaden? Jaja, det var ju bra erbjudanden antar jag. Har uppå det sprättat kartonger så min vita skjorta är närmare grå och några naglar har gått av. När jag skulle in på Coop o köpa lunch hittade jag ingenting i hela jättestora affären. Till slut fann jag en pirog. När jag betalt och skulle skynda tillbaka till jobbet såg jag att det fanns lunchlådor färdiga i förbutiken! Åh, suck! Då vet jag det till en annan dag iaf.

Har dessutom fått jobba med min f.d kassaledare från Kungsbacka. Hon är en klippa! Hon ska jobba i Sisjön hädanefter. Kul! ♥

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0