Utflykten


Efter en mycket trevlig kväll på Excet i lördags med mycket dans vaknade jag ganska tidigt igår morse. Åkte till Allum och Max för frukost, då jag bara hade knäckebröd hemma. Tyvärr tyckte jag inte det var en särskild kulinarisk upplevelse - det som brukar vara så otroligt gott? Sedan gick jag in på maxi och köpte lite fika för dagen. Därefter hem till Lollo för att hämta karta och kompass =) (inte kompass, men nästan)

Vi hämtade upp Lollos bror och tillsammans åkte vi ut på vägarna i Västra Götaland i mammas underbara Skoda Fabia =) Vi hade inte en aning om var vi skulle åka. Havets hus i Lysekil? Kanske bort mot Västerås och Hunnebergen eller vad de nu hette?

Vi åkte till Vänersborg...? Men eftersom det är vinter nu så försvinner solen snabbare än tidigare. Suck. Vi hann till Vänersborg och tog en fika vid Värnen. Sen blev det för kallt och vi satte oss i bilen igen. Hem mot Göteborg och snart var det svart. Haha! Så mycket för den utflykten =)

Men det var iaf skönt att köra lite och komma bort en tråkig söndag. Vi hade iaf tur med vädret ;) Solen sken hela dagen till dess den skulle gå ner.


Bilder kommer ikväll... Är hemma i Floda nu :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0