tips?


Jag tror jag behöver chocka mig själv. Pratade med en kompis igår kväll. Tack. Han sa åt mig att jag måste sluta vara så jäkla vuxen och försöka släppa loss och se vad som händer. Jag tror han har rätt. Ska bara komma på vad jag borde göra. Det ultimata hade varit att resa någonstans. På egen hand. Men ekonomin tillåter inte just nu. Annars hade det varit helt underbart. Klara mig själv - har alltid varit nervös och rädd för att åka själv, när jag ingenting vet om hur det kommer gå. Planeringsmänniska. Borde åka någonstans jag aldrig varit förut. Och se om (att) jag klarar mig själv. Och kanske inte bara det, utan också att få lära mig någonting nytt.

Finns det andra saker att chocka sig själv med? Help please



Kommentarer
Postat av: Amanda

Finns många som mår sådär dåligt under det mörka halvåret. Det kan funka med ljusterapi. (Nej, jag är inte galen, det hjälper många att ta sig upp).. Dessutom ska vi ju plugga asroliga kurser och du kommer få VG på allihop för du är grym :)

2010-11-02 @ 19:33:15
URL: http://tankaravamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0