The social network


Jag känner mig som världens sämsta morsa. Har glömt köpa mat till Tuffe, åh stackarn! Får sätta upp en ny fröstång och inhandla frön illa kvickt!

Förresten tänkte jag recensera filmen jag såg igår. Lägg inte 100 spänn för o se den på bio. Vänta till den kommer ut på hyrfilm istället. För så bra var den inte. Handlade om hur facebook uppkom, en massa tjaffs om vem som egentligen kom på idéen, stämningar hit och dit. Ja, det var väl det. Åh, borde sett Hämnden istället. Nytt bio-besök är bokat.

Om ett par timmar ska jag bege mig hem till Lollo. Sedan blir det skola. Därefter köpa mat till Tuffe och inhandla ett paket blondering - ska fixa slingor. Nu ska min utväxt bort, iaf för stunden, till dess jag har råd att gå till frisören. (måste ju verkligen klippa det också, suck!) Amanda ska hjälpa mig ikväll och Frida ska också bli lite fin i håret. :) Fina klasskamrater man har!

Så, vi hörs när jag är vacker igen ;)
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0