Sömnproblem


Jag kan inte sova om nätterna längre. Jag ligger på helspänn och somnar inte förrän timmar senare sedan jag lagt mig. Varför? Jag har ingen aning. Och somnar jag kan jag vakna för minsta lilla. Någon granne som spolar vatten eller att vinden viner. :( Jaja... hoppas det ger sig.

Idag blir det en lång dag. Klockan ringde kl 6, men jag gick inte upp förrän tjugo över. Har duschat och nätt o jämt ätit min frukost. Lektionen börjar halv nio. Sedan börjar jag jobba kl 13 - 20,30. Haha, är lycklig om jag är hemma före 22. Nu är det länge sen jag hade så långa dagar. Wish me luck! Hoppas jag är superdupertrött när jag kommer hem och somnar bums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0