SNÖ!!!!


GoodMorning Darlings!

Åh, det är snö! Det snöar fortfarande! Den ligger kvar! ♥ Åh, jag blir som ett litet barn. =) Synd jag inte äger termobrallor eller pulka. Yeye, jag ska nog njuta ändå. Kanske kan göra en snölykta på min altan :) Isf får ni bild ;)

Min morgon kommer dock bestå av lite läsning. Europarättens grunder. Ska iaf gå igenom kapitel 3 hade jag tänkt. Resten får jag ta på måndag =)

Ikväll är det julfest. Så jag målar naglarna, de ska vara guldiga ikväll ;) Glittra ska man göra på julen, nämligen. Amanda har gjort mig fin i håret. Åh, det är super! Nu finns ingen utväxt. Tack, tack, tack!! Ska använda min volumemaster o fixa håret sen. Åh, jag gillar att göra mig fin! Haha, vem gör inte det?

Februari 2010.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad du är söt. Du blev jättefin i håret, vi får göra en gång till snart igen. Men du är såklart fin ändå :)

2010-11-20 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0