Planerat och klart in i minsta detalj, typ :)


Okej, nu så =)

Storebror ringde o sa att de skulle till Floda o frågade om jag skulle hänga med. Jatack! Nu har jag nämligen en plan för min helg. =) Har kollat med mamma så jag får låna bilen. Och det fick jag. Min mamma är nämligen världens bästa. :)


Idag blir det alltså mys med familjen i Floda, till i eftermiddag då jag lånar med mig bilen hemåt. Lollo o jag ska ses och gå ut o dansa ikväll. Härligt :) Och jag ska ingenting alkoholhaltigt dricka för imorgon ska jag o Lollo iväg o se oss omkring i Västra götaland. Någon fin stad vi måste se? Varberg? Har aldrig varit där. Kan ingenting om närområdena. Illa kanske?

Du och jag darling ♥


Kommentarer
Postat av: idah

Hoppas du får en trevlig lördag !:)

2010-11-06 @ 15:09:05
URL: http://aydah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0