No life


Åh, vad sysslar jag med?? Så fort det blir kallt ute vill jag inte sätta foten utanför dörren om jag inte absolut måste. Jag har varit vaken sedan åtta, gick upp halv nio och har spelat harpan på datorn fram till nu. Äter frukost först nu dessutom. Harpan??

Jag har ca 150 sidor EU- och marknadsrätt att läsa igenom. Men jag har inte ens börjat. Kanske måste komma hemifrån för att få något gjort. Ibland går det jättebra att sitta hemma och få en massa gjort, men inte idag uppenbarligen.

Ska ta mig i kragen och försöka få något gjort.

Hoppas ni har en underbar dag! Solen skiner och frosten blänker. Hej Vinter!

Take a listen
One step at a time. Jordin Sparks
Please don´t go (Cry Baby) Melanie Fiona.
Nu är jag lite piggare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0