Man ska inte ropa hej, men....


Mitt humör går verkligen i vågor. Från att ha varit nere på botten i söndags och i måndags så är jag faktiskt återställd igen =) Mycket bra! För nu måste jag vara pigg och försöka ta till mig allt om fastighetsköp.

Hade ni koll på att en fastighet inte är en byggnad? Haha, det trodde jag tidigare. En fastighet är mark med dess innehåll. Alltså kan en byggnad ingå i en fastighet, men det kan också träd och buskar göra.
Är ni med mig?

Förresten så har jag ingen halsbränna längre! Åh, va det är skönt att slippa! Led verkligen av det tidigare. Har slutat med kaffe, vilket gett resultat. Så jag ropar nog hej :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag fattade heller inte det där med fastighet innan... Smått förvirrande innan poletten trillade ner (typ igår, haha)

Skönt med halsbrännan och humöret :) Hoppas det håller i sig läänge! <3

2010-11-05 @ 08:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0