Godmorgon


Spillde just te i min vita soffa. Well done.

Jag trodde jag började halv nio idag, men så var inte fallet =) Så nu har jag en hel halvtimma på mig extra :) Varva ner! Jag som var så otroligt trött när jag vaknade. Funderar på att göra mitt tal på kommunikationen idag. Har inte övat ngt vidare, men om jag bara talar om det jag kan måste det väl gå vägen? Tanken är nog mest ändå att man ska få stå framför klassen och känna på det. Wish me luck!

Efter skolan ska jag repetera nyttjanderätten, så jag minns den :) Var ändå två veckor sedan vi läste det. Jag borde ju minnas, men alltid bra att repetera. Kul liv jag har denna veckan... not.

Nästa helg ska jag iaf på julfest :) Roligt!

utan Maja iår :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0