frusen


Sitter o fryser. Gud, jag är verkligen kall inpå märgen. Kanske borde lägga mig i ett supervarmt bad? Och sen bara krypa ner i sängen? Underställ på jobbet imorgon är att rekommendera. Men just det - jag äger inget underställ. Borde önska mig det i julklapp kanske?

Igår hade jag en supermysig kväll. När tentan var över hämtade jag mitt decemberschema på jobbet och tog sedan vagnen till en vän. Träffade Carro på vagnen. Fina, fina Carro ♥ Hon tyckte vi skulle med till Valand o lyssna på liveband. Det lockade, men jobb idag och tröttheten malde. Så det blev inte så. Vin, tacos, yatzy, idol, paradis, mysiga samtal och mjukisbrallor präglade fredagskvällen istället. Me like!

Ikväll fryser jag framför "så mycket bättre", äter en lussekatt och funderar på det där badet....
och samtalen man har innan man somnar

Kan man annat än älska Di leva?

"En pinne..."
"Vad gör vi med den..?" frågar Lasse Berghagen
"Vi lägger tillbaks den" svarar Thomas.


I wanna wrap my arms around you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0