Dilemma


Sitter o fixar lite kategorier i bloggen för att få lite struktur. Svårt att hitta bland mina inlägg som det är idag. Snart ska jag ta itu med Kurt Johannessons bok om retorik. Började bläddra i den igår. Har intalat mig själv att den skulle vara riktigt tråkig, men igår läste jag avsnittet om Kings tal "I have a dream" och fastnade. Tror den kan vara ganska intressant ändå =)

Andra planer idag: köpa talgbollar, möta lillasyster, fundera ut julklappar, gymma eller simma och läsa lite mer i Europarätten.


På tal om lillasyster; jag har ett dilemma. Jag har kommit på världens bästa julklapp till henne. Jag vill verkligen, verkligen ge det till henne. Problemet är bara att det är rätt dyrt. Och att jag är student. Och att jag har en familj på numer 10 personer. Ähh, jag ska nog lösa det.

Har ni börjat med julklappsshopping ännu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0