Det gick bra :)


Riktigt trevlig kommunikationslektion idag. Kändes inte så relevant till ämnet, förutom att vi fick öva på att tala inför folk, men väldigt kul att lyssna på mina klasskamrater och deras berättelser. Jag höll mitt tal allra först och pratade väl mest om mig och mitt liv hittills med fokus på yrkesval. Andra berättade om deras livsöden, upplevelser och annan intressant fakta om hur de har blivit de personerna de är. Tyckte det gick bra för mig trots att jag var nervös. =) Men jag har så goa klasskamrater så det var inte så farligt faktiskt

Tentan kommer för övrigt bli av på måndag *hoppar och studsar*!

Så nu ska jag sätta mig att repetera nyttjanderätten och notera sådant jag tycker är viktigt.

Imorgon är det fredag ♥
Puss..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0