Puss!



En intensiv helg är över och en ny vecka har börjat =)

Efter lördagens jobb hamnade jag och Carro hos Henke och hans terass. Jag trodde till slut att vi inte skulle gå ut, men kl 23 var det nån som sa att nästa steg var Incontro. Tanten i mig sa att det var dags att gå hem, men för en gångs skull hängde jag på - trots allt ett tanthak va? =) Det var mycket trevligt!

Söndagen var lång på jobbet. Efteråt gick jag på bio där jag av och till somnade :P När vi åkte hem gick "A cinderella story" på tv:n - en film jag aldrig tröttnar på. Då var jag pigg! =) Minsann.

Min sista lektion i naturkunskap B gick jag på idag. Slutbetyg: VG. Känns ok, men läraren sa att det fanns visst potensial på ett MVG... Jo, om jag hade haft mer tid så... Men jag är nöjd =)

Åkte hem till Floda i eftermiddags. Låg o läste bok på altanen och sprang sedan en sväng i Härskogen med Elin och pappa. Jag kom sist (!) Ska minsann bli bättre på det där..


Nu ska jag dricka te.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0