Uppe med tuppen



Provet gick super...!! Fast jag kom på när jag var på väg hem att jag blandat ihop en grej :( Två fel där :( Jaja, det ska väl inte göra så mkt. Sedan gjorde vi vår allra sista lab! Gött som fan! Ett prov kvar - genetik. (men det är bara på 30 sidor, detta var på 50 som vi hade nu) Sedan har jag nationellt prov i matte också. Men det ska fasen gå!

Känns som att allt ordnar sig nu =)

Jag trodde jag började 9 idag - ack så fel jag hade! Klockan 12 ska jag vara på jobbet! Tjoho! Då kan jag ta mig en långpromenad innan. Underbart!



Äter ägg ur ett decilitermått... :S

Inser att jag är äldre när jag önskar mig följande till min födelsedag;

Äggkoppar
En riktigt bra stekpanna (min gjutgärnspanna är bäst, men jag vill ha en annan också, den har för höga kanter för att steka pannkakor i t.ex)
Kastrull

ja, ungefär.. :P


Jag älskar
Melanie Fiona - Monday Morning


Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Grymt jobbat med dina studier.Puss o kram, trevlig helg.'Pappelapp

2010-05-07 @ 11:39:36
URL: http://www.itfsverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0