Tonight´s the night

Jag ska springa vårruset idag. Är inte alls pepp. Solen skiner nog en stund till idag, men det blåser och är kyligt. Brr..! Gråa moln hotar upp i himlen också. INTE KUL. Men jag ska nog se till att spöa skiten ur mina stackars fötter och ben ändå. Nu jäklar! (om man intalar sig tillräckligt borde det väl gå?)

Men innan dess har jag naturkunskap. Sedan ska jag handla så jag har mat i mitt hushåll. Sen ska man komma ihåg allt man ska ha med. Säkerhetsnålar, påse med namn, överdragskläder.. Hmm.. får kika på det där pappret en gång till sedan.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Oertelblog4632

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-05-05 @ 11:38:53
URL: http://oertelblog4632.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0