Time again

Jag fann Martin Lidbergs träningsschema på aftonbladet.se. Jag laddade hem det och tänkte att nu jäklar! Säg mig - för jag har tappat räknnigen - men hur ofta har jag sagt det? Men jag gillar ju powerwalks. Dessutom har jag faktiskt upptäckt att det inte var jättesvårt att springa, om man vill det.

Vi får väl se. För nu har jag fått mig ett uppvaknande. Efter den där vågen jag var tvungen att ställa mig på innan vårruset var verkligen inte rolig :(

Det är helg och jag borde verkligen plugga. Tyvärr så är det vad jag riktat in mig på, men det går verkligen inte. Har suttit med naturkunskapen i tre dagar och inte kommit igång. Provet är på måndag. Dags att rycka upp sig, kan inte falera så här på mållinjen.

Ska ta mig ut på en promenad här strax och sedan fortsätta med nkB för imorgon måste jag sätta igång med matten på allvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0