Senaste nytt

Jag är blond i hela huvudet igen och topparna är klippta. Skönt! Någon som har bra tips på ett schampo med mycket proteiner i? Använder Matrix nu...ska kolla vad det står på den...kanske inte behöver byta =)

Jag äter frukost nu. I torsdags kom jag ut i spåret. Joggade och gick slingan som kommer vara vårruset om bara någon vecka. Shit, vad jag behöver få upp konditionen! Ska ta en tur nu på morgonen också. Sen blir det att plugga naturkunskap. Har prov på torsdag och jag har bara ett hum av de ca femtio sidor jag ska kunna till dess. Imorgon ska jag göra matte så jag kommer ikapp. Kul liv?

Fick hjälp i torsdags när jag "sprang" - haha M tyckte jag var vek, trodde inte jag gjorde mitt bästa. Men det gjorde jag ju. Trodde han verkligen att jag inte ville göra mitt bästa? Man vill ju inte visa sig vek när någon som brukar springa följer med. Haha, men det är jag. Fyyy..!!

I will be better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0