Norrlänning?



Jag börjar bli trött på att det inte blir mer än så här



Har varit på kurs i Jönköping i 2 dagar. Helt slut i huvudet. Mycket information, en del upprepningar, mycket nytt folk och nya intryck. Göteborg badade i sol när jag kom hit ikväll. Skjorta, jacka och långbyxor kändes direkt som helt fel klädsel. Svett! Jag hoppas det håller i sig och blir lika härligt imorgon!

Trots att jag är helt tung i huvudet måste jag tvinga mig till att läsa matte. Imorgon har jag mitt nationella prov! Hoppas verkligen på att det går vägen, annars är jag rätt körd.

Skulle jag inte komma in på skolan har jag nu blivit erbjuden en tjänst i Luleå (!) av alla ställen... men de gillade visst mig. Detta skulle isf vara aktuellt efter min semester.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0