Mindre häftig



Invigde mina enorma rosa örhängen igår - fick genast respons =)

Kvällen var underbar. Det hanns med vinpimpling, grillning för de som önskade, tjöt, brännboll OCH volleyboll till min stora glädje, trots en paff boll (tur att slottskogen myllrar av spelglada människor, med användbara volleybollar) Kvällen avslutades med en pommes frites tallrik från Vasagrillen. Efter en kväll i slottskogen är man inte jätteren, sand lite varstans och gräsfläckar på några av oss, smutsiga strumpor och med en filt i väskan kändes inte krogen som ett alternativ. Ett glas vitt på Vasa Victoria satt fint, men sen var det bra för tanten som tog vagnen hem.

Idag är man mindre häftig. Men jag har iaf hunnit inviga mitt maskrosverktyg och gjort rent mellan stenarna på uteplatsen, har varit o handlat så jag har mat hemma. Note to myself; LAGA mat varje dag! Kroppen mår inte bra av att gå på tomgång så mycket. Magknip har jag fått alldeles för mycket. Har också inhandlat Proviva Nyponsoppa som Mikael alltid dricker. Han säger att det är bra för magen. Återigen ska jag sätta mig med min bok. Snart är den också utläst. Vad ska jag läsa då? Tips är välkommet!

Iste is tha shit.


Minigolf ikväll?

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej!

Jag läste i din blogg att du gjort ett test inför paralegal utbildningen för några dagar sedan. jag ska också göra ett sådant test i sthlm om 10 dar. vore kul om du kunde berätta lite om provet. tack! daniella

btw grymma örhängen! :)

2010-05-30 @ 14:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0