Feel good

Idag har jag prov. Jag kommer bli godkänd, men jag vill få väl godkänt. Annars är jag inte nöjd :(

Klockan är tio. Jag vaknade självmant kl 7, så himla skönt. Gjorde frukost och pluggade lite, tog mig en timmes promenad, duschade och gjorde en peeling. Nu sitter jag här. Ska inte gå förrän om en timma. What to do?

Bröden igår blev jättegoda by the way! Åt 4 av dem !? God va ont i magen jag hade på kvällen. Magknip på mattelektionen.

Nu har jag ingen mer mattelektion förrän det är nationellt prov, eftersom nästa veckas lektion är på måndag när jag springer vårruset. Japp, det är redan på måndag. Sen är jag klar med matten...!!!!! Underbart..!!

Har givit upp mina ambitioner om att orka springa runt hela vägen. Det blir en powerwalk.

PUSS..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0