Årets bästa månad är här!

Åh vad jag älskar MAJ! Sköna, vackra maj! Solen lyser och knopparna brister. Vackert!

Vårruset kommer jag få en kass tid på. Blir en powerwalk för min del - hoppas inte mitt sällskap misstycker? Men det gör mig ingenting för jag njuter av våren, av Maj och hennes värme!

Äntligen kom vädret vi alla längtat efter. Efter en underbar morgon/förmiddag satte jag mig på uteplatsen och pluggade. Jag har fått färg. Oja! Och pluggeriet gick bra. =) Nu gäller det bara att upprepa, upprepa, upprepa så kommer det nog gå vägen på provet på torsdag. Men först väntar två jobbdagar (typiskt när man äntligen fått värmen) och en mattelektion. Ska sätta mig med lite mer matte innan jag lägger ner för idag.

Ikväll ska jag göra tacos. Kanske blir det morgondagens lunchlåda också? Mumma!

Jag meddelar att jag är sååå nöjd med tillvaron ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0