Ah, det funkar

Jag är färdig med skolan! Det känns så bra! Nu inväntar jag betygen. Skickade just in min sista inlämningsuppgift. Mycket bra! Sen är det "sommarlov". Jag ska ju visserligen jobba men jag slipper att tänka för mycket på skolan. Semesten hägrar från 21:a juni. Om det inte blir någon londonresa är jag uppbjuden till Stockholm. Gött med lite planer iaf.

Nästa helg är det tydligen Lerumsdagarna. Kanske är värt ett besök? Förhoppningsvis någon bra artist och underhållning i goda vänners lag? Lite nostalgi på det.

Ikväll ska jag träffa underbara Carro!
Lite vin. Men innan dess blir det jobb. Mycket folk i stan idag iomed Göteborgsvarvet. Heja heja!

Puss...!!

"Upp med högra benet får jag bita dig i låret" - mina kunder vet inte alltid hur de charmar en flicka..

Kommentarer
Postat av: eliin

jan johansen, staffan hell... någonting och sara löfgren kommer :D

2010-05-22 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0