28 minuter

Jag överlevde. Fick dock blåsor på fotsidorna. Ska nog överväga att ställa undan favoritskorna och använda de nya? Men det var faktiskt riktigt kul med vårruset. Om man var så många som sprang varje dag hade jag lätt sprungit iaf tre ggr i veckan! Det var liksom fullt av "delmål" under sträckan. "Henne ska jag förbi, där är en lucka, henne ska jag också förbi" osv. Istället för lyktstolpar som jag annars brukar använda mig av när jag joggar. Men de är inte lika många så de är inte lika lätta. :(

Jag är dönöjd med resultatet. Otränad som jag är lyckades jag springa på 28 minuter. Jogga då...

Heja mig!

Nu blir det jobb. Hela morgondagen ska spenderas med naturkunskapen. Prov på måndag. Yey! Sen är det färdigt.


PUSS....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0