Vår

Jag tror minann våren är på gång på riktigt. Idag regnade det. Som jag har längtat! Nu är snön nästan helt borta, bara några rester från snödrivor som ligger kvar i vägkanten. Gruset är en förbannelse och jag hoppas det sopas bort snabbast möjligt.

Jag har varit ute på en promenad idag när solen visade sig. Det var skönt. =)
Men man måste ju klä sig ordentligt. Det är inte sommar än. Men haha va rolig man ser ut =) I'll show you.


Min jacka har reflexer så att jag syns ;)

Igår var jag på introduktion på Naturkunskap B. Det är en intensivkurs skulle man kunna säga. 100 p på 10 veckor så man kan skicka in betyget för komplettering till högskolan. Nu gäller det bara att klara biffen också. Får se hur det går. Har läst lite i boken, första sidan var begriplig. Men nu börjar det bli svårt. Redan.

Iomed att jag bara har en lektion i veckan i ämnet så måste jag gå på alla. Annars kommer jag inte klara det. Där har jag ett problem. På onsdag nästa vecka jobbar jag från 9-17. Inte bra. Lektionen är 8,30-12. Tror inte det finns någon som kan ta mitt pass tyvärr. Ska kika på det imorgon.  

Nu ska jag laga matlådor och läsa lite i mina skolböcker.
Det blir min favorit: spaghetti och köttfärssås! Mums!



Kommentarer
Postat av: A

Hej :D

rösta gärna på vem du tkr ska bli dagens blogg,

hos mig. :]

2010-03-24 @ 07:04:05
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0