Soooolen

Det är måndag. Jag har varit uppe en timma. Härligt. Diskat undan, duschat och ätit frukost. Redo för att ta tag i matten. Ska göra repititionsuppgifter. Och på onsdag tar jag mig till studietiden för eventuella frågor, så man kan ta dem med en lärare.

Solen lyser och det ska bli hela 5 grader idag! Jag ska fira med en fika med Carro.
I eftrmiddag ska jag laga mat. Jag gör det alldeles för sällan - men det är bäst att passa på när man är ledig. Så har man matlådor till jobbet sen. Det går fortfarande alldeles för mkt pengar på ute-lunch. Om ni ville veta.



I somras var jag brun. Väldigt brun för att vara mig. Ska bli likadan i sommar. Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0