Skola

Igår hade jag matteprov. Jag vet inte hur det gick. En del grejer gick bra, men annat fastnade jag på och vissa räknade jag ut genom att pröva mig fram. Men det är ju inte godkänt. Hon vill ju ha en uträkning. Tråkigt. Men, men ... På måndag börjar iaf naturkunskapen så nu blir det mkt skola ett tag. Hoppas, hoppas jag hinner klart med den till dess det är dags för kompletteringar.

Mycket skola nu, snart är det dags för högskoleprovet också. Vill påstå att jag inte är särskilt förberedd tyvärr. Ska kika på det här fram igenom.

Idag blir det jobb. Imorgon ska jag och Carro till Incontro. =) Trevligt!




Bjuder på den

Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Grattis Faster Emelie från Farfar Anders. En liten nätt tös på quattro kilogram. Pappa

2010-03-19 @ 09:13:13
URL: http://www.itfsverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0