På't igen!



Har verkligen varit dålig på det där med gym det senaste. Men nu jävlar ska jag kicka igång igen!
En halvtimma på löpbandet och sedan benövningar blev det idag. Lite mjukstart kanske, men jag vart svettig och väl förtjänt av en dusch när jag kom hem. Efter 5 minuter på löpbandet (/gångbandet) så kom jag på att jag hade nog en släng av benhinneinflammation, men jag valde att bortse från den. Går väl över, inte mkt man kan göra åt saken ändå. Däremot insåg jag att mina älsklingsskor ♥ är uttjänta. Fick ont i knät idag. Det har jag aldrig fått! Fasen, nu får jag använda skorna jag fick skavsår av sist gång. Kanske för att de är helt nya. Men ändå. :(

Varför får man alltid för sig att ta tag i träningen när man druckit alkohol dagen innan? Eller det kanske bara är jag?

Skönt iaf att man inte släppt det helt. Som jag gör annars. Men med ett autogiro som dras varje månad så får man inte slänga tusenlappar i sjön! Det är ju korkat. Även om jag verkar göra det ibland. Illa.



Kommentarer
Postat av: alexandra

hur går det för din roch hans tjej? fått någon flicka än? kram

2010-03-09 @ 23:57:56
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0