Lördag kväll

Hade tänkt åka hem till Floda. Men jag har ingen påladdning på mitt tågkort. Kommer ingen vart med 30 kronor. Skulle iofs kunna fylla på det, men jag har sådär med pengar nu, behöver dem till mat i veckan - tur det är löning på torsdag, I tell you.

Förlåt pappa att jag inte kommer idag! Beror till viss del på min lathet.

Det har varit en härlig dag idag - underbart väder! Men jag har varit lite seg sedan igår så jag har inte utnyttjat solen som jag borde. Imorgon blir det ändring. Kanske också ett gym-besök? Jag har varit riktigt dålig på det där med träningen det senaste. Kass.


Igår var jag o Carro på Incontro. Trevligt! Jag hade på mig min nya gröna klänning från asos.
com
Fick höra att jag var vacker =) Kvällen avslutades på Excet och Kenneth hämtade oss tio över ett. Mycket lyckat och alldeles lagom =) Vi gamlingar orkar inte lika länge.

På incontro kan bartendern göra drinkar minsann. Somrig va? =)



Snart får jag mig ett ryck på en promenad tror jag. Det går inga filmer ikväll va?

Dagen-efter-fika



Kaffe Mocca Crema och wienerbröd på Franks! Farligt gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0