Härligt ensam!

Jag trodde aldrig jag skulle skriva en sådan rubrik. =)

Jag är iaf hemma nu. Ensam. Det är ju fullkomligt underbart att ha den lyxen! Att få vara själv och fördriva tiden precis hur man vill. Sova om jag vill, läsa en bok, se vilket tv-program jag önskar. Äta i soffan o smula. Synd bara att jag är en frustrerat pedant jäkel så jag snart kommer få ett städ-utbrott. Det kliar i fingrarna så fort jag ser mig om. Jag vill skriva inköpslista då skåpen återigen ekar tomma. Jag vill skrubba badkaret, damma, dammsuga och våttorka! Bäst att stirra in i datorskärmen en stund till.

Självklart uppskattar jag helgen jag haft, men helt ärligt är jag helt slut. Jobbade till 16 och när jag kom hem hägrade soffan - jag sov i en timma!

I fredags blev det inte mkt till myskväll. Jag var helt slut. Igår däremot var jag uppe till tolv och såg schlagerfestivalen. Rätt låt vann. Synd bara hon ser ut som en 12-årig flicka. Hon är alldeles för blek för den vita klänningen och till Oslo får hon minsann ta o byta skor. Annars är hon ju kanon! =)

Tacos på menyn igår. Mitt sällskap kom på ett nytt sätt att äta tacos då tortillabröden inte föll i smaken. Tacosnittar på nachochips =)



Imorgon ska jag handla mat till mig. Behöver yoghurt. Och en massa annat. MJÖLK.
Sen är det dags för repititionsuppgifter inför matteprovet på onsdag. Nervös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0