arkiv

Satt o kikade lite i mitt blogg-arkiv. Jag har ju haft denna väldigt, väldigt länge. Inte för att jag utvecklat den särskilt mycket (nånting egentligen) , men det är riktigt kul att läsa vad man skrivit tidigare. Förresten så var det vår för ett år sedan och jag var otroligt aktiv med mina promenader. Varför dröjer det så innan jag får ut o njuta nu?? TA BORT ISEN!

För ett år sedan var jag lycklig. Jag skulle få en nystart när jobbet började bli trist. Jag hade Daniel och var förbaskat bekväm i vårt förhållande. Jag gjorde en massa saker, hann med mer grejer känns det som. Jag ska bli likadan igen. Jag var väldigt morgonpigg. Saknar det. Ska börja lägga mig tidigare nu igen så man orkar upp tidigare. Morgonpromenaderna är ju guld värda.

Time to rise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0