Skål

These arms wants to hold you, these lips wanna kiss you - these eyes are glad to see you, oh God I miss you!

Jag älskar kärlekslåtar, jag är en romantiker - tror jag. Det senaste har jag börjat tvivla, börjat liksom vackla. Kärlek är fint, kärlek är vackert, romantik och passion. Men jag känner mig rätt tom för tillfället. Just nu känner jag en större längtan efter att bara få vara...! Och hellre hitta på saker med goda vänner än att tråna efter kärleken som aldrig kommer. Jag satt på min uteplats nyss och njöt av den härliga kvällen. Fy fan va skönt det är att vara ensam! Just ikväll är det super :)

Imorgon åker jag till Smögen och det ska bli skitkul att umgås med folk i alla åldrar, sjunga snapsvisor, äta jordgubbar och kanske tillochmed binda en krans?

Skål för mig! Miss independent

Är det ditt fel att jag börjat tvivla på kärleken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0