Min stora kärlek


När jag var liten var min stora idol BRYAN ADAMS. All kärlek fick han, mina grannar fick höra mig skråla (för att inte tala om min stackars familj) jag skrev ett arbete om honom i skolan, kanske var det tillochmed på gymnasiet? Han har gråblå ögon, precis som jag och ärr på ena kinden (precis som jag fått nu efter mina acnebesvär) Min favoritskiva var såklart "So far so good" (och är fortfarande) Mamma köpte dock ännu en skiva som jag förälskade mig i. Såklart, det var ju min stora kärlek. "On a day like today"Förlåt mamma för att jag tog dina skivor!

Jag hörde just en ny version av en låt som var helt underbar på den andra skivan mamma hittade. "Inside out" heter låten och sätter ord på så mycket. Det handlar om kärlek. Som allt annat jag älskar.

Skulle bara tipsa om den. Sååå vacker! ♥
You got to love Spotify...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0