Min midsommar

Midsommar var underbar! Solen sken och Smögen log. Vi kom dit i torsdags kväll och vaknade till sol och blå himmel. Dagen spenderades i stugan, på terassen med barn och vuxna, jordgubbar, middagsförberedelser samt dans kring midsommarstången och kransbindning (sistnämnda mindre lyckat men ändå uppskattat). Till kvällen sjöngs det sånger, vi åt mat och drack vin. Mumma..! En kylig kväll på terassen avbröts till fördel för ett parti kort inomhus. Sedan fick vi tag i taxi och gav oss av till Smögenbryggan och Hamnen4. Dans, dans, dans...! Midsommardagen var inte alltför bakfull, vi satt vid vattnet och solade, åt mat och spelade kubb. En mycket lyckad midsommar..! Jag blev dessutom alldeles förälskad i Majas syskonbarn. Hade kunnat ta med dem hem =) Fina barn med mycket energi och inte alls blyga. Jag blev lite mammig.

Lite bilder...


Dansa


Mysa!


Sola, sola, sola!


Äta


Förfesta


Dansa, dansa, dansa!

Kommentarer
Postat av: natta

Ny chans för dig som vill vinna ett beuty kitt från Body shop!

Anmäl dig nu så utser jag en vinnare på måndag.

I denna tävling är det ok att bomba ;)

Puss Kram

2010-06-27 @ 08:46:32
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0