Lata dagar



Livet är gött just nu. Semestern började hemma i Floda. Jag och mamma såg en film och somnade innan de andra kom hem från Pier Pressure. På måndagsmorgonen tog jag mig de 8 kilometrarna runt sjön. Underbart! Jag och mamma åkte till Partille och köpte två verandastolar till hennes paviljong. Det blev jättefint när vi satt ihop allt. På med taket, fram med 6 gardiner att hänga runt om, fram med en plastmatta att ställa allt på och så sydde mamma klart två kuddar. En lykta tillkom också samt blommorna. Vackert! Kan helt klart tänka mig att sitta där och läsa böcker i mängder i sommar. Semester....


Har funnit mig en långklänning nu. Äntligen. Bild kommer.
Nu ska jag baka kolasnittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0