Längtan..!

Jag har 7 timmar kvar på jobbet innan semestern börjar. Jag behöver den nu. Igår krånglade det mesta och jag var INTE trevlig. Inte bra..!

Nu har jag packat två väskor (för det känns så löjligt att packa en resväska när jag ska hem till Floda haha) Ikväll ska jag alltså hem till Floda. Imorgon blir det en sväng runt Sävelången, därav två väskor - en med träningskläder och skor. En skön start på semestern minsann.

Nästa helg är det midsommar. Jag ska hänga med Maja och Emil m.fl till Smögen och fira med dragspel, jordgubbar och visor. Väldigt mycket midsommar av det hela! Vi gjorde det för två år sedan och det var hur mysigt som helst..! Thanks for bringing me!

Maja, min Maja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0