...

Sitter och tar igen mig efter helgen. Det är sällan jag dricker så mycket vin som jag gjort de senaste 4 helgerna. Det är inte riktigt klokt. För att vara mig. Gårdagen blev dock inte jättehård och denna söndag har spenderats hemma i Floda. Jag längtade efter ett lagat mål mat - och gissa vad pappa gjorde när jag öppnade dörren? Han lagade mat. Potatis, kött och pepparsås. Mumsfillibabba! Jag gjorde en sallad till det och sedan åt vi. Imorgon jobbar jag, sedan är jag ledig 3 dagar till. Underbart! Måndag nästa vecka påbörjar jag min semester. Det ska bli kanon! Jag ska åka till Stockholm, träffa Lollo - min älskade Lollo, kanske få svar på livets gåtor, träna och njuta! Nu blir det "Prinsen och jag 2"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0