Duktig flicka!

Då var det gjort. Varje gång jag gått in på bloggen som heter Träningsglädje kommer jag iväg. Faktiskt. Jag har just kommit in från en löprunda som hette duga! Orkade hur mycket som helst! Sprang och sprang och sprang (i lugnt tempo som Mikael lärt mig) ända fram till gamlestadstorget. Och då hade jag gjort följande rutt;

Hemifrån mig till statoilmacken, bort förbi kvibergs gamla regementen, bakom SKF, uppför bron över Sävenäs station, bort till Coop munkebäck, förbi härlanda fängelse, ner till redbergsplatsen, under e20 till kristinedal och till gamlestadstorget. Där började jag gå istället.

Fortsatte hem bort till Bellevue och avslutningsvis över Kvibergs kyrkogård.

Jag är såååååå nöjd!

Borde läsa hennes blogg oftare.
Hej dusch!


Kommentarer
Postat av: robin

fan.!! du e galen. de måste vara 8 kilometer eller nåt. dela med dig lite

2010-06-14 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0