Ågren

Igår firade jag födelsedag tillsammans med Carro och Jessica (bland andra)

Vi åkte hem till Henke och drack vin. Gud va vin vi drack! Har haft en skakig morgon/förmiddag, men efter maten (big mac på mcdonalds) mådde jag mycket bättre och hann med en hel del på jobbet, vilket kändes bra.

Men i alla fall... tillbaka till lördag kväll;
Rosé, vitt vin, mousserande och annat avlöste varandra. Att blanda en massa vinsorter måste vara lika farligt som att blanda olika alkoholsorter. Vi lyssnade på trallvänlig musik, umgicks med herrarna från trafikverket och tog en massa bilder. Facebook nästa. Jag fick sms som jag funderade över, blev arg över, blev glad över, om vartannat. Mycket blandade känslor. Sedan ringde jag ett samtal jag lovat mig själv att inte göra. Men jag blir ju galen, är så förbannat oviss - blir så mycket enklare att ta tag i saker på fyllan och villan. Och varje gång ångrar man det dagen efter. Men inte denna ggn, jag var rätt nöjd när det var dags för hemgång. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0