Strumpan..!

Igår såg jag New Moon hemma hos Carro på kvällen, sov över där. Innan dess hade jag tränat, varit på IKEA och hunnit ta en fika med Carro och Jessica.

När vi satt på Franks över varsin nachotallrik upptäckte jag en knöl på benet. "Men herregud - vad är det här??" Det visade sig iaf att det sitter en strumpa innanför byxorna, uppe på låret, rätt högt. Då har jag alltså gått omkring på IKEA, på stan och i affärer med en strumpa innanför byxorna som en knöl. Att jag inte hade märkt det! Gud så pinsamt! Fasen, hade ju tvättat dagen innan och hade bevisligen inte kollat igenom kläderna innan jag satt på mig dem. Jag skrattade så tårarna rann..!

Sån är jag.

Nu ska jag buda på Tradera, jag är nog den sista att upptäcka den sidan... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0