Packpanik..!

Japp, bestämde mig i onsdags och idag budade jag högst på Tradera så nu blir det en weekend i huvudstaden. Gröna lund ska besökas (antar att det bleknar i jämförelse med Liseberg, men det borde man ändå besöka när det är sommar och sol) Herrejäklar så mycket sol det är..! Galet varmt och jag vet inte vad jag ska ha på mig... :S Packpanik kan man säga.

Igår åkte vi till Saltholmen och stekte på eftermiddagen, helt oplanerat och jag hade svarta leggings på mig, trodde jag skulle bränna upp mina knän..! Till middag gjorde vi fläskfilé, färskpotatis och en underbar sallad. Känns bra att laga och äta riktig mat numer, även om man är ledig. Har ju slarvat en del med det tidigare och magen har blivit otroligt lidande. Smärtan har varit outhärdlig.

haha, bild från Londonresan med Lollo och Lisa 2008 ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

inte åkte du väl sj? hoppas du får det bra=)

2010-07-03 @ 07:49:37
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0