Jag gjorde det igen

=)

Mäkta imponerad tog jag mig runt djävulsvarvet återigen. I åtminstone 50 minuter sprang jag, okej - joggade jag, och de sista 30 minutrarna gick jag en powerwalk med långa kliv. God va jag är trött..! Men nog sjutton gick det minst lika bra som sist gång. Om inte bättre..! Regnet gjorde det underbart att andas, det var liksom väldigt lätt och friskt. Numer ska jag inte banga en joggingtur bara för att det regnar. Det verkar gå så mycket bättre då.

Skulle bara säga det.
Annars har dagen varit rätt intetsägande. Men för en gångs skull tillät jag mig inte göra särskilt mycket. Det blev storstädning på förmiddagen, läkarbesök, mathandling, fika i soffan - inga pannkakor som jag hade tänkt, men det kan jag göra imorgon.

Nu blir det mys i soffan. Om inte annat har jag en ny bok att börja med. Liza Marklund - Livstid. Någon som läst den?


Kommentarer
Postat av: alexandra

vad sa läkaren? kram

2010-07-09 @ 06:52:30
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0